środa, 30 stycznia 2013

Wasz wybór.

No nic, to chyba tyle na temat tego stada. Shadow Dancers zostaje rozwiązane dnia 30-01-2013r.
Nie mam zamiaru sama siedzieć na chacie ani znosić tej cisze. Szczerze przykro mi to mówić, ale to wam nie zależało. Trudno. Oczywiście, jeśli Frida raczy wrócić czy coś i wziąć sprawy we własne ręce droga wolna, jednak nie mam zamiaru przykładać do tego reki, bo chociaż SD prawie się podnioslo, to jednak zostało zdradzone przez swoich członków. A szkoda.  Będę dostępna na gg, które niektórzy mają, ale nie mam zamairu wam tłumaczyć się ze swojej decyzji. Możecie powiedziec, że mnie również nie było przez długi okres o to prawda, jednak jako alpha nie miałam obowiązku  codzienne siedzieć a chacie, bo bezemnie gry raczej brak. Wy też mogliście się choć trochę postarac. Nie to nie. Więc mój monolog zostawiam wam do przetrawienia i życzę miłej gry w innych miejscach.

Razem z tym stadem umiera moja postać.. Czyli Siri nie spotkacie w innych miejscach.
Żegnajcie..
Siribi


1 komentarz:

  1. Jak to .! SD nie moze byc rozwiązane . Ja też siedziałam sama na czacie nikt nie przychodził. Prawda , nikt juz nie pisze opowiadan nikt nie dolancza i nikt tutaj sie nie obchodzi sd ale nie musi być to koniec . Nie mozna sie poddawać bo jak się podda to już się tak daleko nie zajdzie . Powinno być nakazane żeby 2 razy w miesiącu lub raz że ma być coś zrobione dla stada ( 5 sojuszy nowa grafika nowi członkowie opowiadanie wierszyk konkurs rysunek ( plastyczny lub na kompie ) )SD nie może upaść .! ~Waxy

    OdpowiedzUsuń

Historia

31.03.2012r. - Założenie stada przez Fride.
01.04.2012r. - Stado topuje ranking flash chata - 8 obecnych osób.
18.04.2012r. - Ustanowienie "1 Prawa Przyziemnych". Stado opuszcza 2 członków, którzy nie chcą zaakceptować zmian.
19.04.2012r. - 4 nowe osoby pojawiają się w stadzie!

Upadek I SD

11.08.2012r. -Przejecie władzy przez Siribi oraz przeniesienie stada na blogspot.
29.10.2012r. - Zmiana grafiki na blogu.