niedziela, 2 grudnia 2012

Czas na wspolną zabawe.

Siribi jest taka mądra i świetna i możecie ją czcić i w ogóle...xD
[Wybaczcie. Musiałam się dowartościować.]

A tak na serio.. Organizujemy : Zimowy Piknik

Mimo mrozu, śniegu oraz nieprzyjemnej aury. Na przekór wiatrom, śnieżycom i innym takim. Całę stado zbierze się by świętować rozpoczęcie zimy. Nie lubisz zimy? I tak przyjdziesz. Aby rozgrzać nasze zamarznięte serca odbędzie się wspólny posiłek. Nie unikniecie również zabaw oraz tańców. 

Głównym pomysłodawcą jest Grace i to ona zajmie się przygotowaniem pod moim jakże czujnym okiem. Od razu mówię: Obecność obowiązkowa. Nie przyjmuje wymówek. 

Wszystko odbędzie się w najbliższą sobotę od godziny 18. Pytania? Pod postem lub od razu do Łaciatej.

A oto lista obecności. Czas sprawdzić czy żyjecie. Macie czas do końca tygodnia.

Siribi - obecna
Abstract - obecna
Grace - obecna
Scytthe -obecna
Xeattie - obecna
Zephyr - nieobecny
Waxy - obecna

I na koniec kolejny news. Rezygnuje z gry na czas 1 tygodnia. Czyli spotkacie mnie dopiero na imprezie. Nie proście i tak nie zmienie decyzji. Oczywiście będe dogladała bloga i odpowiem na posty pod moja KP.
Ewentualnie na gg.

To chyba wszystko więc do zobaczenia moi mili.

Siribi

9 komentarzy:

  1. Obecna, obecna, obecna!
    No i mnie oczywiście sobota pasuje :3 Będę jak najbardziej i z chęcią się wszystkim zajmę.
    Miłych 'wakacji' Siribi! Czekamy na Ciebie z tęsknotą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyje, jestem obecna i i i i pachnę? o.o
    Postaram się być, ale nie obiecuje.
    Wyczekuje Cię już z tęsknotą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Xea, Ty pachniesz? O-O *aż podeszła ją wyniuchać, niuch, niuch, niuch.* Feeee!
    Siri ładniej pachnie D;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Sory, tarzałam się w błocie i się nie myłam ; o

      Usuń
  4. W tej chwili obecna. Przykro mi, że nie odzywałam się przez równe dwa tygodnie. A historia zaczęła się dwa tygodnie temu, internet zdechł z powodu moich nieznośnych sąsiadów, którzy oprócz ględzenia jaka brzydka pogoda i jaki brzydki żółty śnieg nie potrafią nic innego. "Niechcąco" podczas odśnieżania uszkodzili nam jakiś kabel czy antenę- nie wnikałam specjalnie w tą sprawę jak moja oburzona matka- ale teraz jest już wszystko okej i chyba powinnam mieć już internet.
    Jeszcze raz przepraszam i oczywiście żyłam, żyję i żyć będę.
    /Abstract/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Żyje .! możliwe że mnie nie będzie w sobotę ponieważ bd musiała się uczyć x.x

    OdpowiedzUsuń
  6. jak mnie nie ma jak jestem?
    /Scy

    OdpowiedzUsuń

Historia

31.03.2012r. - Założenie stada przez Fride.
01.04.2012r. - Stado topuje ranking flash chata - 8 obecnych osób.
18.04.2012r. - Ustanowienie "1 Prawa Przyziemnych". Stado opuszcza 2 członków, którzy nie chcą zaakceptować zmian.
19.04.2012r. - 4 nowe osoby pojawiają się w stadzie!

Upadek I SD

11.08.2012r. -Przejecie władzy przez Siribi oraz przeniesienie stada na blogspot.
29.10.2012r. - Zmiana grafiki na blogu.