piątek, 2 listopada 2012

Wszystko i nic.

 Więc tak..

Po pierwsze: Oficjalnie witam wszystkich nowych i pragnę wyrazić radość, iż dołączyliście do Tancerzy. Mam nadzieje, że będziecie się tu dobrze czuli.

Po drugie: Chcę podziękować Grace za wspaniały wygląd bloga. Mam nadzieje zgodzicie się z tym, że taka odmiana była nam potrzebna.

Po trzecie: Do stada dodajemy forum do offtopowania i poznania siebie nawzajem trochę bardziej poza grą.

Po czwarte: Chciałabym przywrócić Plusy i Minusy w stadzie. Moim zdaniem pozwoli to nagrodzić aktywne osoby oraz w dalekiej przyszłości pomóc im w rozwoju po szczeblach stadnej hierarchii.

Co o tym sądzicie?

Siribi

2 komentarze:

  1. (Pierwsze Primo: Dziękuję uprzejmie za powitanie, no i sama się przyłączam i witam pozostałych nowicjuszy :>
    Primo Drugie: Nie ma za co, obawiałam się, że dostane ochrzan za te zmiany czcionki itd, więc jestem mile zaskoczona.
    Primo Trzecie i cała reszta: Odmeldowuję się na forum i przepraszam za moją naciąganą ostatnimi czasy obecność na stadzie. Poprawię się po tym tygodniu, obiecuję.
    I jeśli chodzi o plusy decyzja należy do Pani, Siribi. Jakby nie było to Ty sprawujesz piecze nad stadem i decydujesz kto zasługuje na nagrodę a kto nie. Mnie osobiście plusy zwisają, udzielam się bo mi się na stadzie podoba, nie dlatego, że chcę "zarobić plusa".

    OdpowiedzUsuń
  2. (Raczej jestem członkiem, toteż też swoją opinię wyrażę. No więc, jestem chyba najnowższym nabytkiem, toteż z pewnością, kogo witać nie mam. Co do wyglądu, zgadzam się z Tobą. Dobra robota, nie zrobiona na odwal, a obrazki godne uśmiechu takiego sztywniachy jak ja. Chociaż, dziwię się czemu nagłówek jest taki... wycięty, bez czarnej obramówki wtapiającej w tło. Ale cytaty to maskują, są fajne. Co do forum, na pewno byłabym za. Zawsze lubiłam takie dodatki. A co do pojawienia się kategorii p&m to raczej Twoja decyzja, czy chcesz karać jakoś członków i ich nagradzać.)

    OdpowiedzUsuń

Historia

31.03.2012r. - Założenie stada przez Fride.
01.04.2012r. - Stado topuje ranking flash chata - 8 obecnych osób.
18.04.2012r. - Ustanowienie "1 Prawa Przyziemnych". Stado opuszcza 2 członków, którzy nie chcą zaakceptować zmian.
19.04.2012r. - 4 nowe osoby pojawiają się w stadzie!

Upadek I SD

11.08.2012r. -Przejecie władzy przez Siribi oraz przeniesienie stada na blogspot.
29.10.2012r. - Zmiana grafiki na blogu.